3) Περίπτωσή οι νομοθέτες μας να θεσπίσουν νόμο για την τιμωρία της βλακείας ΔΕΝ υπάρχει, διότι πρώτοι οι ίδιοι θα υποστούν τις συνέπειες.
4) Μεταξύ ΣΟΡΟΣ και ΣΩΡΑΣ εγώ είμαι με τον Σώρας. Μπορώ να λέω ότι θέλω χωρίς να με κυνηγάει κανένας εισαγγελέας.
5 )Επειδή η βλακεία έχει πέραση, πρέπει επιτέλους να βρεθεί κάποιος να γράψει το ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΒΛΑΚΑ. Θα τα οικονομήσει.
6) Οι βλάκες είναι σαν τους ήρωες της ιστορίας. Σκοτώνεις 3 ξεφυτρώνουν 13.
7) Καληνύχτα και για να σε πάρει ο ύπνος μη μετράς πρόβατα, μέτρα βλάκες. Τα πρόβατα τελειώνουν ,οι βλάκες ποτέ.
Αγαπητέ, Θεόδωρε,
Σαφέστατα (και το αναφέρω ρητά) θεωρώ τη βλακεία ως εκκλησιαστικό (κι όχι νομικό, κοσμικό) αμάρτημα. Γι’ αυτό και επικαλέστηκα τον Άγιο Ιερώνυμο κι όχι τον Έγελο.
Θα ρωτήσεις: Και τι μ’ αυτό; Σάμπως θα κερδίσουμε τίποτα από την μετά θάνατο τιμωρία των βλακών;
Και δίκιο θα έχεις. Στην επίγεια ζωή δεν θα κερδίσουμε τίποτα. Τουλάχιστον όμως ας φροντίσουμε να είναι «καθαρός» ο Παράδεισος! Για όσους κρίνει άξιους ο Πανάγαθος.
Θ. Π.
Υ.Γ.: “Εγχειρίδιο του καλού βλάκα” έχει γραφεί. Άγνωστο παραμένει αν τα ¨οικονόμησε” ο συγγραφεύς.