Πέμπτη, 15 Απριλίου 2021, 10:16:57 πμ
etpa
Τετάρτη, 02 Δεκεμβρίου 2020 17:32

Προώθηση site στην Google: απαντάμε στις ερωτήσεις σας

Συντάκτης:

Το να έχει μια επιχείρηση μια όμορφη και άρτια σχεδιασμένη επιχείρηση δεν είναι από μόνο του αρκετό για να αποκτήσει νέους πελάτες. Σίγουρα, μια τέτοια σελίδα θα κατορθώσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων την επισκεφτούν και θα τους κάνει να μελετήσουν το περιεχόμενο της και μπορεί και να τους μετατρέψει και σε πελάτες, υπάρχει όμως ένα προβληματάκι: για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει πρώτα ο επισκέπτης να κατορθώσει να βρει την εν λόγω ιστοσελίδα, αφού όσο καλό και να είναι ένα είναι site, αν είναι χωμένο στις τελευταίες θέσεις των σελίδων αναζήτησης, δυστυχώς δεν πρόκειται να το δει κανείς ποτέ.

Εννοείται ότι το SEO είναι η καλύτερη λύση για να πετύχει κάποιος μια μακροπρόθεσμη και μακρά παρουσία στις κορυφαίες θέσεις των εν λόγω σελίδων αποτελεσμάτων, ωστόσο είναι μια διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνο και πολλή προσπάθεια και τα αποτελέσματα της οποίας μπορεί και να αργήσουν να φανούν. Τι γίνεται λοιπόν αν χρειάζεστε αποτελέσματα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα; Τότε η καλύτερη λύση είναι μια καμπάνια για την προώθηση της ιστοσελίδας στη Google και στα social media. Ας δούμε τι πρέπει να ξέρετε.

 

Πως γίνεται μια καμπάνια προώθησης;

Η εν λόγω μορφή προώθησης ιστοσελίδων είναι σχετικά απλή και σε κάποιο βαθμό, μπορεί να την κάνει ακόμη και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ή κάποιος «κομπιουτεράκιας» υπάλληλος του. Οι διάφορες ιστοσελίδες – υπηρεσίες στις οποίες μπορεί να προωθηθεί μια ιστοσελίδα έχουν ειδικές εφαρμογές, οι οποίες είναι και αρκετά απλές στη χρήση έτσι ώστε να μπορεί να βγάλει άκρο σε κάποιο βασικό βαθμό ακόμη και κάποιος που είναι σχεδόν παντελώς άσχετος με τη τεχνολογίας. Για να ξεκινήσετε, απλά ψάξτε για το Google Adwords και το Facebook Ads. 

Τι κόστος έχει μια τέτοια καμπάνια;

Εδώ είναι που τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται λίγο πιο πολύπλοκα. Οι ιστοσελίδες που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες προσφέρουν και κάποια πακέτα τα οποία και περιλαμβάνουν τα βασικά για να ξεκινήσει μια τέτοια καμπάνια. Τι εννοούμε όταν λέμε τα βασικά; Εννοούμε κάποιες βασικές διαφημίσεις, οι οποίες θα βγαίνουν όταν θα γίνεται μια σχετική αναζήτηση. Αν θέλετε να πετύχετε καλύτερη προβολή, θα πρέπει να ασχοληθείτε πιο σοβαρά και φυσικά να ξοδέψετε και αρκετά χρήματα αφού η προβολή αποκτά μορφή δημοπρασίας. Τι εννοούμε με αυτό; Ότι αν υπάρχουν δύο παρόμοιες επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τα ίδια ή παρόμοια keywords, θα προβληθεί πιο ψηλά αυτή που θα δώσει τα περισσότερα χρήματα. Γενικά, εδώ το παιχνίδι αρχίζει να γίνεται πιο πολύπλοκο, οπότε και χρειάζεται να εμπλακεί κάποιος expert.

Πώς θα μοιάζει η διαφήμιση μου;

Αυτό εξαρτάται από την πλατφόρμα. Στο Facebook ας πούμε, θα βγουν διαφημίσεις οι οποίες θα φέρουν και μια ειδική ένδειξη που θα δείχνει ότι είναι διαφημίσεις στο feed του χρήστη και στο πλαίσιο στα δεξιά της σελίδας του. Στο Google είναι πιθανό να βγει η διαφήμιση ΠΑΝΩ από τα αποτελέσματα μιας σχετικής έρευνας σε ένα ειδικό κουτάκι το οποίο θα μοιάζει μεν με κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης, αλλά θα φέρει και αυτό την ένδειξη διαφήμιση. Σκοπός της προβολής αυτής είναι αυτό που θα δει ο χρήστης να φαίνεται «φυσικό», ώστε να μην το απορρίψει κατευθείαν.

Μπορώ να οργανώσω μια τέτοια καμπάνια μόνος μου;

Όπως είπαμε και πριν, οι πλατφόρμες που θα βρείτε στα εν λόγω sites είναι σχετικά απλές στη χρήση για όσους ενδιαφέρονται μόνο για κάτι γρήγορο και πολύ βασικό. Αν θέλετε όμως κάτι πιο σύνθετο, πιο στοχευμένο και φυσικά με καλύτερα και πιο ορατά αποτελέσματα, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό, αφού τα πράγματα από εκεί και μετά γίνονται πολύ πολύπλοκα. Εννοείται επίσης ότι θα πρέπει να θέσετε και κάποιο budget για να μη βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Μπορείτε αν θέλετε να ξεκινήσετε μόνος σας για να δείτε πως είναι και να απευθυνθείτε σε ειδικό στη συνέχεια για προώθηση site.