Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021, 3:21:59 μμ
etpa
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021 10:42

ΝΗΡΕΑΣ Κιλκίς: Διαδικτυακή ομάδα για εφήβους 11-14 χρονών του Δήμου Παιονίας

Συντάκτης:

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς «ΝΗΡΕΑΣ» διοργανώνει διαδικτυακή ομάδα για εφήβους και έφηβες, ηλικίας 11 – 14 χρονών, που κατοικούν στο δήμο Παιονίας με τίτλο:  “Ζωγραφίζοντας τη δική μου διαδρομή”.

 

Στόχος της παρέμβασης είναι η πρόληψη της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών(νόμιμων και παράνομων), των εξαρτητικών συμπεριφορών (τζόγος/στοιχηματισμός, διαδίκτυο, διατροφή, διαπροσωπικές σχέσεις) και  άλλων ριψοκίνδυνων συμπεριφορών (επιθετικότητα, παραβατικότητα, εκφοβισμός, σεξουαλική συμπεριφορά). Ο σκοπός είναι να εξασφαλιστεί η υγιής και ασφαλής ανάπτυξη των έφηβων ατόμων, ώστε να μπορούν να συνειδητοποιήσουν τα ταλέντα και τις δυνατότητές τους και να καταστούν συνεισφέροντα μέλη της κοινότητας και της κοινωνίας τους.

Οι συναντήσεις διάρκειας 1,5 ώρας, θα πραγματοποιούνται μία φορά την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή, ώρες 16:00 – 17:30, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας zoom. Ξεκινούν στις 5 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνονται στις 28 Μαΐου 2021.

Οι έφηβοι και οι έφηβες για να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνουν φόρμα συμμετοχής σε αυτό το λινκ: https://forms.gle/eM3LPCXMPkEbCr6t6 από τις 9 έως τις 31 Ιανουαρίου 2021. Μετά τη δήλωση συμμετοχής, θα αποστέλλεται μέιλ με το συμβόλαιο της ομάδας, το πρόγραμμα των συναντήσεων και αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο σύνδεσης στην πλατφόρμα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι 12 άτομα.

Η συμμετοχή στην ομάδα είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται είναι οι ενδιαφερόμενοι/ες να μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο μέσω κινητού, υπολογιστή ή ταμπλετ. Συντονίστρια είναι η κα Έφη Γεωργακοπούλου, ψυχολόγος.

Οι έφηβοι και οι έφηβες θα έχουν τη δυνατότητα μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης: α) να ενισχύσουν προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες όπως έλεγχο των παρορμήσεων, αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων, αυτοεκτίμηση, διαχείριση συγκρούσεων, επικοινωνία, κριτική σκέψη, λήψη αποφάσεων, αναγνώριση των επιρροών από τα συνομήλικα άτομα και από το διαδίκτυο και αντίσταση σε αυτές, β) να υποστηριχθούν στις αλλαγές και στις μεταβάσεις που βιώνουν κατά την εφηβεία και στη διαχείριση του άγχους, γ) να ενισχύσουν προστατευτικούς παράγοντες και να αποδυναμώσουν παράγοντες κινδύνου που σχετίζονται με εξαρτήσεις και εξαρτητικές συμπεριφορές και δ) να αλλάξουν προσωπικές στάσεις και αντιλήψεις σχετικά με ριψοκίνδυνες συμπεριφορές.