Σάββατο, 27 Απριλίου 2024, 11:49:33 μμ
Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2024 19:33

Επιστολή-διαμαρτυρία της ΕΛΜΕ Κιλκίς στη διευθύντρια της Διεύθυνσης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Επιστολή-διαμαρτυρία προς τη διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς σχετικά με τις ενέργειές της όσον αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών απέστειλε η ΕΛΜΕ Κιλκίς, στην οποία αναφέρει:

 

«Απευθυνόμαστε σε εσάς δια της παρούσης ζητώντας να διευκρινίσετε τους λόγους που σας οδήγησαν στις παρακάτω ενέργειες σχετικά με την υλοποίηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, επιπέδου Α2.

Έχοντας ως δεδομένο την καθορισμένη στο νόμο 4823/2021 (και με τις τελευταίες τροποποιήσεις από τον νόμο 5043/2023) προτεραιότητα στην αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την οποία προηγούνται οι «εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. μετά από αίτησή τους προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαδικασίες επιλογής για την κατάληψη θέσης στελέχους της εκπαίδευσης» (στοιχείο β’ στην κλίμακα προτεραιότητας) ενώ στην τελευταία θέση στην κλίμακα προτεραιότητας ορίζεται ότι οι «εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με λιγότερα έτη υπηρεσίας προηγούνται αυτών με περισσότερα έτη υπηρεσίας» (στοιχείο δ’)

ρωτάμε

- Γιατί απεστάλησαν σε πρότερο χρόνο στα σχολεία αρμοδιότητάς σας «λίστες» με ονόματα μονίμων εκπαιδευτικών της περίπτωσης δ’ του προαναφερθέντος χωρίς να έχουν προηγηθεί και ολοκληρωθεί οι περιπτώσεις α’, β’ και γ’;

- Κατά συνέχεια της παραπάνω ερώτησης, πώς εξηγείται η πρωθύστερη κίνησή σας να ζητήσετε τώρα την κατά προτεραιότητα δήλωση από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να αξιολογηθούν προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαδικασίες επιλογής για την κατάληψη θέσης στελέχους της εκπαίδευσης, ενώ, όπως προαναφέρθηκε, αυτοί προηγούνται των υπολοίπων;

- Με ποιο ή ποια κριτήρια επελέγησαν οι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στις εν λόγω «λίστες» και μάλιστα κατά παράβαση της φθίνουσας σειράς αφού στην ίδια σχολική μονάδα π.χ. παρατηρείται να καλούνται σε αξιολόγηση εκπαιδευτικοί με χρόνια υπηρεσίας περισσότερα από νεότερους που υπηρετούν στο ίδιο σχολείο;

– Με ποιο ή ποια κριτήρια καθορίστηκε ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα αξιολογηθούν σε κάθε σχολείο; Πώς εξηγείται η δυσαναλογία, π.χ. σε ένα σχολείο να προτείνονται 11, σε άλλο 4 και σε άλλο κανένας;

Για τα παραπάνω ζητάμε εγγράφως τις από μέρους σας διευκρινίσεις».

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κιλκίς