Και υποτίθεται… ότι η κοινοβουλευτική παρέμβαση έγινε για την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, οι οποίοι βρίσκονται σε ομηρία εδώ και 2 χρόνια. Αντί να ζητήσει την άμεση μονιμοποίησή τους όπως δικαιούνται χιλιάδες εκπαιδευτικοί, απαιτεί να προχωρήσει πιο γρήγορα η αξιολόγησή τους.
Αυτό που έχουν ανάγκη σήμερα οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς δεν είναι ένα σχολείο περισσότερων κοινωνικών φραγμών και διακρίσεων, της ημιμάθειας και της παραπέρα εμπορευματοποίσης, αλλά ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο που να προσφέρει σύγχρονη μόρφωση σε όλα τα παιδιά, χωρίς διαχωρισμούς και αποκλεισμούς.
Και για να γίνει αυτό, δεν λείπει η αξιολόγηση, αλλά το κράτος να αναλάβει τις ευθύνες του. Να αυξήσει τις δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμό για την παιδεία και τη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, να συντηρήσει και να επισκευάσει όλα τα σχολικά κτίρια, να τα εξοπλίσει με σύγχρονα μέσα, να κατασκευάσει νέα σχολεία, να προσλάβει μόνιμο προσωπικό για όλα τα σχολεία για να μην υπάρχου κενά και ελλείψεις, να εξασφαλίσει τη μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο, να αναμορφωθεί το πρόγραμμα σπουδών στην κατεύθυνση της ολόπλευρης και ουσιαστικής μόρφωσης όλων των παιδιών.
Σ’ αυτή την κατεύθυνση το ΚΚΕ θα συνεχίσει να πρωτοστατεί και να καλεί το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου και των εργαζόμενων να διεκδικήσουν το σχολείων των σύγχρονων αναγκών και δυνατοτήτων της εποχής μας.