Έκλεισαν το πάρκινγκ – Απαγόρευαν στους πολίτες να σταθμεύσουν στην πλατεία
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δημόκας
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο στο πάρκινγκ που άνοιξε σήμερα στην Πλατεία Ελευθερίας. Πολίτες και μέλη της παράταξης «Πόλη Ανάποδα» έκλεισαν με πανό την είσοδο του πάρκινγκ και μοίρασαν σε περαστικούς και πολίτες, ανακοίνωση με την οποία εκδήλωναν τα αιτήματά τους, σε σχέση με την τύχη της πλατείας.











