Αρθρογραφία
Τα συγκλονιστικά λόγια του Γάλλου Αστροναύτη Τόμα Πέσκε από το διάστημα
Συντάκτης: Eidisis.grΓράφει ο Κωνσταντίνος Βαστάκης, Θεολόγος, Πρώην Λυκειάρχης.
Ο Γάλλος αστροναύτης Τομά Πεσκέ αποφάσισε να ταξιδεύσει στο διάστημα για δεύτερη φορά, την 17η Νοεμβρίου του 2016 με προορισμό τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, τον 155, μαζί με τους συναδέλφους του Όλεγκ Νοβίτσκι (Ρώσος) και την Πέγκυ Γουϊτσον (Αμερικανίδα).
Γράφει ο Μπάμπης Καραγεωργίου.
Ο πρωτογενής τομέας ήταν και είναι ένας από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.Ένας τομέας όχι και τόσο ευνοημένος αν σκεφτεί κανείς την τεράστια προσφορά του,μια προσφορά που έγινε ολοφάνερη με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
3 τρόποι που η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τραπεζικό τομέα
Συντάκτης: Eidisis.grΗ Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) υπάρχει εδώ και πολύ καιρό στη ζωή μας. Καταγράφεται ότι εμφανίστηκε σαν πρώιμη ιδέα το 1955, ως ένα παρακλάδι της Επιστήμης των Υπολογιστών και εστίασε στη δημιουργία «έξυπνων μηχανών», οι οποίες θα μπορούσαν να μιμηθούν τις μαθησιακές ικανότητες του ανθρώπινου μυαλού, όπως η εκμάθηση ή η επίλυση προβλημάτων.
Νίκος Ανθρακίδης: Οι ξενοδόχοι μπορούν, το κράτος θέλει;
Συντάκτης: Eidisis.grΤου Νίκου Ανθρακίδη
Σε λίγο καιρό συμπληρώνονται 15 συναπτά έτη βαθιάς οικονομικής κρίσης και συνεπακόλουθα ύφεσης για την ελληνική οικονομία και τα "ραπίσματα" που δέχεται η ελληνική επιχειρηματικότητα και εν προκειμένω η "εθνική" μας βιομηχανία του τουρισμού, είναι ανελέητα.
Από το αρχείο του Θανάση Βαφειάδη. Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΣΚΡΙΠ στις 27 Ιουνίου 1914.
Την πρωΐαν της Κυριακής 500 περίπου εκδρομείς μετέβημεν εις Κιλκίς. Η απόστασις Θεσσαλονίκης Σαρή Γκιόλ είνε ακριβώς 43 χιλιομέτρων.
Ανάλεκτα της Μάχης του Κιλκίς από τον ημερήσιο τύπο (μέρος ΙΙ)
Συντάκτης: Eidisis.grΓράφει ο Θανάσης Βαφειάδης, τοπογράφος, συγγραφέας.
ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΓΚΡΙΝΙ ΕΙΣ ΤΟΝ «ΑΙΩΝΑ» ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ - ΝΕΟΛΟΓΟΣ 30-6-1913.
Η κατασκευή των e-shops πρώτο μέλημα των επιχειρηματιών
Συντάκτης: Eidisis.grΠροτού ακόμη ένας ψηφιακός επιχειρηματίας αρχίσει να δραστηριοποιείται στον χώρο του διαδικτυακού εμπορίου, θα πρέπει να διαθέτει ήδη την «ταυτότητά» του στο Ίντερνετ, που δεν είναι άλλη από την ιστοσελίδα της επιχείρησής του. Εκεί θα επιδείξει μέσω διαφήμισης στη google η στα social media στους πελάτες του τα εμπορεύματά του, εκεί θα παρουσιάσει τη φιλοσοφία της εταιρείας του και αυτός θα είναι ο φορέας μέσω του οποίου θα πραγματοποιεί τις συναλλαγές του.