«Η Παθολογική κλινική 25 κλινών», τονίζουν οι εκπρόσωποι τη ΠΟΕΔΗΝ, «έχει κλείσει λόγω έλλειψης Παθολόγων και τα περιστατικά διακομίζονται σε άλλα Νοσοκομεία. Υπηρετεί μόνο ένας Διευθυντής Συντονιστής Παθολόγος και κανένας άλλος. Η Καρδιολογική κλινική καταργήθηκε και όλα τα καρδιολογικά περιστατικά διακομίζονται με κίνδυνο της ζωής τους. Υπηρετεί μία μόνιμη και ένας επικουρικός καρδιολόγος, ενώ το Νοσοκομείο εφημερεύει καθημερινά και είναι αδύνατον να καλύψουν τις εφημερίες. Η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού υπολειτουργεί. Υπάρχει μόνο ένας Διευθυντής Νεφρολόγος, με μετακίνηση από το Νοσοκομείο της Λαμίας, ο οποίος λειτουργεί την Μονάδα Μ.Τ.Ν. μόνο Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή, τις υπόλοιπές ημέρες η Μονάδα είναι κλειστή».
Πηγή: Το Βήμα



