Ο κ. Μητσοτάκης συνοδεύεται από τον αντιπρόεδρο Άδωνι Γεωργιάδη, τον εκπρόσωπο Τύπου Βασίλη Κικίλια, τον διευθυντή του γραφείου του Μιχάλη Μπεκίρη και τον διευθυντή Γραφείου Τύπου του κόμματος.
Έγινε δεκτός από τον υπουργό Π.Καμμένο και τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη.
Στην αίθουσα συσκέψεων τον υποδέχτηκαν επίσης ο αναπληρωτής υπουργός Δημήτρης Βίτσας και οι αρχηγοί των Κλάδων.
Πηγή: Το Βήμα



