Ο ίδιος χαρακτηρίζει απαράδεκτη για τους κατοίκους και για τους πρόσφυγες την κατάσταση στην περιοχή της πλατείας Βικτωρίας και αναφέρει ότι έχει ζητηθεί από τις αστυνομικές αρχές αυξημένη παρουσία, έναντι των φαινομένων παραβατικότητας που παρατηρούνται.
Στόχος του Δήμου, σημειώνει, είναι «να μην υπάρχει κανένας άνθρωπος που να διανυκτερεύει σε πάρκα και πλατείες. Να μην υπάρχει κανένας άτυπος καταυλισμός στην πόλη».
Πηγή: Το Βήμα



