Μία συγκέντρωση διαμαρτυρίας είναι προγραμματισμένη για σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Στις 18:30, μέλη της ΕΔΥΕΘ θα συγκεντρωθούν στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την Ελληνοαμερικανική Συμφωνία για τις Βάσεις.
Πιθανόν να ακολουθήσει πορεία.



