espa pkm

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2026, 9:31:15 μμ
Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2021 17:40

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Ζέρβα – Αμυρά – Τι συζητήθηκε

Συνάντηση με τον υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργο Αμυρά είχε σήμερα ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συνεργασίας, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την προστασία και τη διαχείριση του αστικού πρασίνου, του περιαστικού δάσους της Θεσσαλονίκης και του Θερμαϊκού Κόλπου αλλά και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αξιοποίηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης στον τομέα του περιβάλλοντος.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Σωκράτης Δημητριάδης και ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.

Δείτε επίσης:Ν. Μηταράκης: «Θα αποσυμφορηθεί όλη η χώρα όχι μόνο τα νησιά»

  • Ορκίστηκαν Στυλιανίδης – Τουρνάς (pics)
  • Κουφοντίνας – Προσέφυγε στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο για τη μεταγωγή του στις φυλακές Δομοκού
  • Κορονοϊός: 2.132 νέα κρούσματα – 32 θάνατοι – 378 διασωληνωμένοι
  • Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Ζέρβα – Αμυρά – Τι συζητήθηκε
  • Βρυξέλλες: Δεκαήμερη καραντίνα για μη εμβολιασμένους που επιστρέφουν στην πόλη

Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr

facebookShare on Facebook
TwitterTweet
FollowFollow us
customShare
customShare
customShare
customShare
customShare

Πηγή: Politic.gr