Ατέλειωτη ουρά σχημάτισαν για ακόμη μια ημέρα οι Θεσσαλονικείς προκειμένου να πραγματοποιήσουν ένα διαγνωστικό έλεγχο για τον κορονοϊού.
Για ακόμη μια φορά η ΔΕΘ είναι το μέρος που επιλέγουν οι Θεσσαλονικείς να κάνουν rapid test, με τους πολίτες να είναι αγχωμένοι για την παραλλαγή της Όμικρον.



