Όπως ανακοινώνει η Εταιρεία Ύδρευσης & Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης σήμερα, Τετάρτη 22/12 θα υπάρχουν προβλήματα υδροδότησης στον δήμο Θεσσαλονίκης
Συγκεκριμένα από τις 9:00 έως τις 14:00, θα πραγματοποιηθούν εργασίες σύνδεσης νέων αγωγών Φ125 στις συμβολές των οδών Μακεδονίας – Σκίπη και Μακεδονίας – Θεσσαλίας του Δήμου Θεσσαλονίκης.



