espa pkm

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2026, 7:36:13 πμ
Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 15:29

Θεσσαλονίκη: Δύο μοναχές «έφυγαν» από κορονοϊό

Μια εκ των τριών ήταν και η Ηγουμένη της Μονής

Αρκετά μεγάλη είναι η διασπορά του κορονοϊού σε γυναικεία Ιερά Μονή κοντά στον Δήμο Θέρμης στη Θεσσαλονίκη. Οι πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν πως στο συγκεκριμένο μοναστήρι έχουν φύγει από τη ζωή δύο μοναχές 63 και 82 ετών λόγω της πανδημίας.

Οι θάνατοι των δύο μοναχών μάλιστα σημειώθηκαν με λίγες μέρες διαφορά, αφού ο πρώτος ήταν στις 6/10 και ο δεύτερος χθες. Μια εξ’ αυτών μάλιστα ήταν και η Ηγουμένη της αδελφότητας, η οποία «έφυγε» σε ηλικία 63 ετών.

Αρχικά νοσούσε με ήπια συμπτώματα, ενώ μια μέρα πριν πεθάνει ανέβασε υψηλό πυρετό. Η πλειονότητα των μελών της αδελφότητας αρνούνταν όχι μόνο να εμβολιαστούν αλλά και να μεταφερθούν σε υγειονομική δομή για τη νοσηλεία τους. Η πλειονότητα των μελών της αδελφότητας αρνούνταν όχι μόνο να εμβολιαστούν αλλά και να μεταφερθούν σε υγειονομική δομή για τη νοσηλεία τους

Δείτε επίσης:Κεραμέως από Θεσσαλονίκη: «Η βία δεν έχει καμία θέση στα σχολεία»

  • Κι άλλη πρόκληση από Τουρκία – Μιλούν για Γαλάζια Πατρίδα (vid)
  • Σάκκαρη: Το Indian Wells είναι από τους στόχους της
  • ΕΟΔΥ – Κορονοϊός: 2.324 νέα κρούσματα – 22 θάνατοι – 334 διασωληνωμένοι
  • Νέος σεισμός 3,4 Ρίχτερ κοντά στο Αρκαλοχώρι
  • Άρης: Έως το 2024 ο Μαντσίνι

Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr

facebookShare on Facebook
TwitterTweet
FollowFollow us
customShare
customShare
customShare
customShare
customShare

Πηγή: Politic.gr