espa pkm

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2026, 2:48:36 πμ
Τρίτη, 08 Μαρτίου 2022 18:51

Θεσσαλονίκη: Κύκλωσαν τον Λευκό Πύργο για την ειρήνη

Ουκρανοί και Ελληνες κύκλωσαν το απόγευμα τον Λευκό Πύργο στέλνοντας το δικό τους αντιπολεμικό μήνυμα.

Ανταποκρινόμενοι σε κάλεσμα Πρωτοβουλίας Πολιτών Θεσσαλονίκης, οι συγκεντρωθέντες τραγούδησαν τους εθνικούς ύμνους της Ουκρανίας και της Ελλάδας ενώ ένας από τους Ουκρανούς, τραγούδησε το “Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ” του Μίκη Θεοδωράκη.

Σε πλακάτ που κρατούσαν οι περισσότεροι στη συμβολική διαμαρτυρία, αναγράφονταν «Όχι στη ρωσική εισβολή» και «Σταματήστε τον πόλεμο».

Πολλοί ανέμιζαν ουκρανικές και ελληνικές σημαίες.

φωτογραφίες Δημήτρης Τοσίδης

Δείτε επίσης: Νεϊμάρ: «Ένα ιδιαίτερο ματς για εμένα και τον Μέσι»

 
  • O Ζελένσκι αποθεώθηκε από το Βρετανικό Κοινοβούλιο: Θα πολεμήσουμε όπως εσείς τους ναζιστές
  • BBC: Επαναλειτουργία των αγγλόφωνων υπηρεσιών του στη Ρωσία
  • Ζελένσκι: Η «αποναζιστικοποίηση» που κήρυξε ο Πούτιν είναι καθαρός ναζισμός
  • ΗΠΑ: 2.000 με 4.000 οι νεκροί Ρώσοι στρατιώτες
  • Δένδιας: Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε έναν ανθρωπιστικό διάδρομο ώστε να μπορούν να φύγουν οι άνθρωποι από τη Μαριούπολη

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: Politic.gr