Ένταση επικράτησε σε αναμέτρηση του Σαββάτου ανάμεσα στον Άρη Κασσανδρείας και τον Ανθεμούντα Γαλάτιστας στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες στην αστυνομία, στο 70ο λεπτό του αγώνα το μεσημέρι του Σαββάτου στο δημοτικό στάδιο Κασσανδρείας και πιθανόν μετά από μια απόφαση του διαιτητή, ξεκίνησε συμπλοκή ανάμεσα σε ποδοσφαιριστές και παράγοντες των δύο ομάδων.



