Η διακοπή υδροδότησης θα διαρκέσει από τις 9.00 έως τις 14.00
Από την Εταιρεία Ύδρευσης & Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης, ανακοινώθηκε ότι αύριο, Τετάρτη 22/12/2021, από τις 9:00 έως τις 14:00, θα υλοποιηθούν εργασίες σύνδεσης νέων αγωγών Φ125 στις συμβολές των οδών Μακεδονίας – Σκίπη και Μακεδονίας – Θεσσαλίας του Δήμου Θεσσαλονίκης.



