Φωτοσχόλια
Η δημοσιογραφική φλόγα δεν σβήνει ποτέ. Έτσι, όταν ανακοινώθηκε το νέο νοσοκομείο στην Κω, ο βετεράνος συνάδελφός μας Θεοφύλακτος Παγλαρίδης έσπευσε να βρεθεί στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης ή, όπως λένε οι πιο καχύποπτοι, στην πρώτη γραμμή της παραλίας...
Μόλις άκουσε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε νέο νοσοκομείο, δεν έχασε λεπτό. Πιστός στις αρχές της έγκυρης και έγκαιρης ενημέρωσης, έσπευσε αμέσως στο νησί για επιτόπιο ρεπορτάζ και αυτοψία του χώρου.
Οι κακές γλώσσες βέβαια ισχυρίζονται ότι η έρευνα περιλάμβανε παραλίες, ταβερνάκια και βραδινές περιπολίες στην παραλιακή. Ο ίδιος διαψεύδει κατηγορηματικά τις φήμες και επιμένει ότι πρόκειται για καθαρά δημοσιογραφική αποστολή.
Άλλωστε, μετά από τόσα χρόνια στο ρεπορτάζ, ξέρει καλά πως η δημοσιογραφία απαιτεί θυσίες. Κάποιος έπρεπε να πάει στην Κω... και ανέλαβε το βάρος μόνος του!