Η σύνοδος κορυφής στην αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη είναι «μια ιστορική συνάντηση, τόνισε το βορειοκορεατικό πρακτορείο.
Παράλληλα το KCNA έδωσε στη δημοσιότητα το πλήρες κείμενο που συνυπέγραψαν οι ηγέτες των δύο χωρών στο τέλος της συνόδου.
Ο Κιμ και ο Μουν δεσμεύτηκαν να εργαστούν για την «πλήρη αποπυρηνικοποίηση» της κορεατικής χερσονήσου και συμφωνήσαν σε έναν κοινό στόχο για μια χερσόνησο «ελεύθερη από πυρηνικά».
Πηγή: Το Βήμα



