Για δεύτερη φορά μέσα σε δύο ημέρες, οι πρόεδροι της Γαλλίας και των ΗΠΑ συζήτησαν τηλεφωνικά όσον αφορά «τις εξελίξεις που έχουν σημειωθεί μετά τις επιθέσεις με χημικά όπλα την 7η Απριλίου εναντίον του πληθυσμού της Ντούμας στην Ανατολική Γούτα και για τις εν εξελίξει συζητήσεις στο Συμβούλιο Ασφαλείας» του ΟΗΕ, διευκρίνισε η γαλλική προεδρία.
Πηγή: Το Βήμα



