Κυριακή, 28 Απριλίου 2024, 6:45:48 πμ
Παρασκευή, 07 Φεβρουαρίου 2020 10:45

Τσαντάκης: Διασύνδεση του ΟΑΣΘ με το Δήμο Κιλκίς

Μετά το πράσινο φως που ανάβει το Ελεγκτικό Συνέδριο στον ΟΑΣΘ για την εκχώρηση 25 γραμμών του στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, αποτελεί  μεγάλη ευκαιρία, που πρέπει να δράξουμε, για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι των χωριών μας Νέου Αγιονερίου, Παλιού Αγιονερίου, Ανθοφύτου, Μικροκάμπου, Παντελεήμονα, Νέας Σάντας, Ξυλοκερατειάς και οι εξ ανατολών του Δήμου όπως Μελάνθιο, Ριζανά, Θεοδόσια, Ίσωμα από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

 

Αποτελεί πάγιο και χρόνιο αίτημα χιλιάδων κατοίκων των χωριών μας τα οποία γειτνιάζουν με τη Θεσσαλονίκη, οι περιαστικές λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ που διέρχονται έξω από αυτά, να εισέρχονται και να εξυπηρετούν και το δικό μας επιβατικό κοινό.Το ΚΤΕΛ εκτελεί ελάχιστα δρομολόγια ΚΙΛΚΙΣ-ΘΕΣΝΙΚΗ που περνούν από αυτά τα χωριά.

Προ ετών λάβαμε Απόφαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Κιλκίς προς τον ΟΑΣΘ και προς αυτήν την κατεύθυνση. Μάλιστα είχαμε καταφέρει  το καλοκαίρι του 2014 μετά από συντονισμένες κινήσεις μας, να εφαρμοστεί πιλοτικό πρόγραμμα από τον ΟΑΣΘ για τα χωριά μας Νέο Αγιονέρι και Παλιό Αγιονέρι. Όλοι οι κάτοικοι αγκάλιασαν θερμά αυτό το έργο γιατί έγιναν συντομότερες, συχνότερες και ευκολότερες οι μετακινήσεις από και προς τη συμπρωτεύουσα. Δυστυχώς το πρόγραμμα διήρκεσε μόνο λίγους μήνες. Ο ΟΑΣΘ έμπαινε στα χωράφια του ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ κι έπρεπε να υπάρξει συμφωνία μεταξύ τους και να ξεπεραστεί ένα μικρό νομικό θέμα για να οριστικοποιηθούν οι γραμμές. Αυτό δε συνέβη κι έτσι σταμάτησαν τα δρομολόγια. Τα περί έλλειψης επιβατικού κοινού, που είχαν ακουστεί τότε, δεν έχουν βάση.

Με την πρόσφατη εξέλιξη, ο ΟΑΣΘ εκχωρεί 25 αστικές και περιαστικές λεωφορειακές γραμμές του στο ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ το οποίο τίθεται επικεφαλής κοινοπραξίας με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ για την υλοποίηση των δρομολογίων και αποσυμφόρησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).Επήλθε μία ισχυρή συνεργασία μεταξύ τους. Ο ΟΑΣΘ «πληρώνει» τα ΚΤΕΛ για να εκτελούν αντί αυτού τις διαδρομές, μεταξύ των οποίων και κάποιων που διέρχονται έξω από τα χωριά μας. Το σημαντικότερο εμπόδιο, αυτό της μη συμφωνίας μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ ξεπεράστηκε.  

Τώρα είναι εύκολο και χωρίς αντιδράσεις, να ρυθμιστούν οι λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ ώστε να διέρχονται και μέσα από τα χωριά μας.Κερδισμένοι θα είναι οι εργαζόμενοι, οι μαθητές και εν γένει όλοι οι συμπολίτες μας, καθώς και ο ΟΑΣΘ, το ΚΤΕΛ και το περιβάλλον. Από συζήτηση που έκανα, το ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ είναι θετικό στην εξέταση του θέματος. Μάλιστα για το νέο συγκοινωνιακό έργο που αναλαμβάνει έχει προβεί στην αγορά νέων λεωφορείων-άνω των έντεκα- και από την ερχόμενη εβδομάδα προχωρά στην έκδοση των αδειών κυκλοφορίας τους.

Οι διοικούντες τον τόπο μας  έπρεπε ήδη να έχουν ενεργήσει και ενημερώσει. Υπάρχει ακόμη χρόνος, αρκεί να υπάρχει η πολιτική βούληση. Οι ενέργειες οφείλουν να είναι συντονισμένες, άμεσες και με αποτέλεσμα το οποίο τώρα είναι εφικτό όσο ποτέ άλλοτε.

Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΛΚΙΣ εργάζεται και θα στηρίξει κάθε προσπάθεια προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Η τακτική συγκοινωνία με τη Θεσσαλονίκη θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των χωριών μας, άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα ακόμη περισσότερο.

Δημήτρης Τσαντάκης