Χαράλαμπο Αλεξανδράτο το 2011. Η υπόθεση εκδικάστηκε τη Δευτέρα ύστερα από πολλές αναβολές και ο ενάγων προανήγγειλε ότι θα ασκήσει έφεση.
Ο κ. Βαϊνάς βαθμολόγησε με χαμηλό βαθμό τον κ. Αλεξανδράτο λαμβάνοντας υπόψη, όπως ανέφεραν το 2011, τις καταγγελίες από συλλόγους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Αθήνας για αυταρχική συμπεριφορά. Να σημειωθεί ότι η δέσμευση έγινε προ των κρίσεων του 2011 και χωρίς να γνωρίζουν τους υποψήφιους διευθυντές. Τότε είχαν γίνει αντίστοιχες κινήσεις και από άλλους αιρετούς εκπαιδευτικούς σε ΠΥΣΠΕ (Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης) και ΠΥΣΔΕ (Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).
Πηγή: Το Βήμα



