Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μέλη της Χρυσής Αυγής συγκεντρώθηκαν επί της οδού Ακαδημίας, αποκλείοντας το κτίριο και φωνάζοντας υβριστικά συνθήματα, κρατώντας ελληνικές σημαίες.
Ανάμεσα τους, βρίσκονταν οι Παναγιώτης Λαγός, Ηλίας Παναγιώταρος και Κωνσταντίνος Μπαρμπαρούσης.
Οι υπόδικοι βουλευτές, μπήκαν στο κτίριο μαζί με άλλα μέλη της Χρυσής Αυγής, ανέβηκαν στον 3ο όροφο όπου διεξάγεται η συζήτηση και αφού φώναξαν υβριστικά συνθήματα, αποχώρησαν με στρατιωτικό παράγγελμα.
Πηγή: Το Βήμα



