Η Αθήνα, πρόσθεσε, έχει πληρώσει με τον χειρότερο δυνατό τρόπο την έλλειψη σοβαρού αστυνομικού σχεδιασμού για την προστασία της εύρυθμης λειτουργίας της, την υπερβολή της αστυνομίας, καθώς και την ανυπαρξία οποιασδήποτε νομικής ευθύνης εκ μέρους των διοργανωτών στο πλαίσιο πραγματοποίησης των κινητοποιήσεων και της εξέλιξής τους».
Και κατέληξε λέγοντας ότι «στην δημοκρατία, η διαμαρτυρία και η αδιατάραχτη συνέχιση της κοινωνικής δραστηριότητας, είναι απαραίτητο να συνυπάρχουν με τον πιο αρμονικό τρόπο».
Πηγή: Το Βήμα



