ευρώ σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα.
Το έργο, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), θα έδινε ώθηση στα μεγέθη των δύο εταιρειών. Ωστόσο, το σχήμα των ΕΛΤΑ αποκλείστηκε προτού καν ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές λόγω παραλείψεων στα νομιμοποιητικά έγγραφα, καθώς κατατέθηκαν λάθος πιστοποιητικά.
Ειδικότερα, η διοίκηση των ΕΛΤΑ κατέθεσε στον διαγωνισμό για τα διαβατήρια φάκελο που προοριζόταν για άλλο διαγωνισμό και συγκεκριμένα για διαγωνισμό του ΕΟΠΥΥ.
Η Ομοσπονδία κάνει λόγο «για καταστροφικό έργο των τελευταίων διοικήσεων των ΕΛΤΑ και Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ» και ζητά την παραίτησή τους. «Παρά τις εδώ και καιρό έντονες επισημάνσεις της ΠΟΣΤ λόγω της μεγάλης σημασίας του διαγωνισμού, αλλά και παρόμοιων 'ατυχών κρουσμάτων' στο παρελθόν και παρά τις διαβεβαιώσεις των διοικήσεων των ΕΛΤΑ και των Ταχυμεταφορών για ιδιαίτερη προσοχή εκ μέρους τους στην κατάρτιση της προσφοράς, τελικά το 'λάθος' συνέβη» τονίζει η ΠΟΣΤ.
Βέβαια, τα «λάθη» και «η αδράνεια» των διοικούντων τα ΕΛΤΑ δεν είναι σημερινά, λένε οι εργαζόμενοι, προσθέτοντας πως είχαν καταγραφεί και σε άλλον μειοδοτικό διαγωνισμό της ΕΥΔΑΠ, αντίστοιχου προϋπολογισμού (10 εκατ. ευρώ), για τη διακίνηση της αλληλογραφίας της, που κατοχυρώθηκε ύστερα από τρία χρόνια στον πλειοδότη, χωρίς καμιά ουσιαστική αντίδραση από την πλευρά της διοίκησης των ΕΛΤΑ που είχαν μειοδοτήσει (κατέθεσαν την οικονομικότερη προσφορά).
«Είμαστε πλέον θεατές ενός ασύμμετρου πολέμου εναντίον του δημόσιου Ταχυδρομείου από συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία επιδιώκουν την περαιτέρω συρρίκνωση των ΕΛΤΑ προς όφελός τους» καταγγέλλει η ΠΟΣΤ και προσθέτει: «Καλούμε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να παρέμβουν άμεσα και να κηρύξουν άκυρο τον διαγωνισμό, καθώς δεν τηρούνται πλέον ούτε οι στοιχειώδεις βασικοί κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού».
Το έργο, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), θα έδινε ώθηση στα μεγέθη των δύο εταιρειών. Ωστόσο, το σχήμα των ΕΛΤΑ αποκλείστηκε προτού καν ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές λόγω παραλείψεων στα νομιμοποιητικά έγγραφα, καθώς κατατέθηκαν λάθος πιστοποιητικά.
Ειδικότερα, η διοίκηση των ΕΛΤΑ κατέθεσε στον διαγωνισμό για τα διαβατήρια φάκελο που προοριζόταν για άλλο διαγωνισμό και συγκεκριμένα για διαγωνισμό του ΕΟΠΥΥ.
Η Ομοσπονδία κάνει λόγο «για καταστροφικό έργο των τελευταίων διοικήσεων των ΕΛΤΑ και Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ» και ζητά την παραίτησή τους. «Παρά τις εδώ και καιρό έντονες επισημάνσεις της ΠΟΣΤ λόγω της μεγάλης σημασίας του διαγωνισμού, αλλά και παρόμοιων 'ατυχών κρουσμάτων' στο παρελθόν και παρά τις διαβεβαιώσεις των διοικήσεων των ΕΛΤΑ και των Ταχυμεταφορών για ιδιαίτερη προσοχή εκ μέρους τους στην κατάρτιση της προσφοράς, τελικά το 'λάθος' συνέβη» τονίζει η ΠΟΣΤ.
Βέβαια, τα «λάθη» και «η αδράνεια» των διοικούντων τα ΕΛΤΑ δεν είναι σημερινά, λένε οι εργαζόμενοι, προσθέτοντας πως είχαν καταγραφεί και σε άλλον μειοδοτικό διαγωνισμό της ΕΥΔΑΠ, αντίστοιχου προϋπολογισμού (10 εκατ. ευρώ), για τη διακίνηση της αλληλογραφίας της, που κατοχυρώθηκε ύστερα από τρία χρόνια στον πλειοδότη, χωρίς καμιά ουσιαστική αντίδραση από την πλευρά της διοίκησης των ΕΛΤΑ που είχαν μειοδοτήσει (κατέθεσαν την οικονομικότερη προσφορά).
«Είμαστε πλέον θεατές ενός ασύμμετρου πολέμου εναντίον του δημόσιου Ταχυδρομείου από συγκεκριμένα συμφέροντα, τα οποία επιδιώκουν την περαιτέρω συρρίκνωση των ΕΛΤΑ προς όφελός τους» καταγγέλλει η ΠΟΣΤ και προσθέτει: «Καλούμε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να παρέμβουν άμεσα και να κηρύξουν άκυρο τον διαγωνισμό, καθώς δεν τηρούνται πλέον ούτε οι στοιχειώδεις βασικοί κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού».
Πηγή: Το Βήμα



