Τρεις ήταν οι προηγούμενες επισκέψεις αμερικανών προέδρων στην Αθήνα μετά τον πόλεμο. Ο Ντουάίτ Αϊζενχάουερ στις14-15 Δεκεμβρίου 1959 οπότε τον υποδέχτηκε ο τότε Βασιλιάς Παύλος επί πρωθυπουργίας Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο Τζορτζ Μπους στις 18-20 Ιουλίου 1991 οπότε τον υποδέχτηκε ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής επί πρωθυπουργίας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και ο Μπιλ Κλίντον στις 19-20 Νοεμβρίου 1999 οπότε τον υποδέχτηκε ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Κωνσταντίνος Σταφανόπουλος επί πρωθυπουργίας Κώστα Σημίτη.
Πηγή: Το Βήμα



