espa pkm

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, 6:47:19 πμ
Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016 14:50

Φυλλάδια και συνθήματα από αναρχικούς στο Εφετείο

Στον έβδομο όροφο του Εφετείου Αθηνών, επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, έφθασαν το πρωί της Δευτέρας αντιεξουσιαστές-μέλη της ομάδας Ρουβίκωνας.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, λίγο πριν τις 10.00, ομάδα πέντε-έξι ατόμων φώναξε συνθήματα και πέταξε φυλλάδια έξω από τα γραφεία.
Με αυτά ζητούσαν την απελευθέρωση των Σακκά-Σεϊσίδη, που δικάζονται σήμερα στο Εφετείο.

Πηγή: Το Βήμα