Ο κ. Γαβρόγλου συμφώνησε ότι έχουν να γίνουν πολλά και καλά πράγματα και ανέφερε ότι η συνεργασία των δύο πλευρών μπορεί να πάει ένα βήμα μπροστά.
«Χαίρομαι πραγματικά που πήγαν καλά οι εργασίες της Συνόδου. Και χαίρομαι που δεν υπάρχει ίχνος παρεξηγήσεων, που θα έπρεπε να συζητηθούν σήμερα. Αυτό είναι μία κατάκτησή μας» σημείωσε ο υπουργός Παιδείας και συμπλήρωσε ότι θα ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο για τις επαφές που είχε με μητροπολίτες και μουφτήδες στη Θράκη.
Πηγή: Το Βήμα



