«Όλοι πρέπει να κάνουμε υποχωρήσεις, ακόμη και σε επίπεδο προσώπων» δήλωσε χαρακτηριστικά, ώστε «επιτέλους να λειτουργήσουν οι ανεξάρτητες αρχές».
Αφήνοντας αιχμές για τη στάση της αντιπολίτευσης με επίκεντρο αυτη της Ν.Δ., υποστήριξε ότι «κάποιοι δεν θέλουν να πληρώσουν οι καναλάρχες και επιθυμούν επιστροφή στο παλαιό σύστημα».
Σχετικά με τον Βύρωνα Πολύδωρα, ο κ. Κουρουμπλής έκανε λόγο για μία συναινετική επιλογή της κυβέρνησης.
Πηγή: Το Βήμα


