espa pkm

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026, 8:45:58 μμ
Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2016 13:50

ΝΔ: Κανένα «άβατο», ούτε στα Εξάρχεια ούτε στον Βοτανικό

«Σε καμιά δημοκρατική χώρα δεν είναι νοητή η απουσία του Κράτους, του νόμου και της τάξης από οποιαδήποτε περιοχή ή γειτονιά. Είτε αυτή λέγεται Εξάρχεια, είτε λέγεται Βοτανικός» τονίζει ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιώργος Κουμουτσάκος, αναφερόμενος στην κατάληψη του χώρου, όπου έχει αποφασιστεί η ανέγερση τεμένους.


«Αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι. Είτε στρέφονται εναντίον του Κράτους, είτε επιχειρούν να το υποκαταστήσουν. Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα έχει ως πρώτη της προτεραιότητα την απαρέγκλιτη εφαρμογή των νόμων» κατέληξε.

Πηγή: Το Βήμα