espa pkm

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, 9:32:18 πμ
Τετάρτη, 07 Δεκεμβρίου 2016 15:50

ΝΔ: Ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτα χρεώνει και μετά διαδηλώνει

Επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει η ΝΔ, σχολιάζοντας την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις.

«Θα ήταν κωμικό, αλλά έχει καταντήσει γραφικό. Ο ΣΥΡΙΖΑ με επίσημη ανακοίνωσή του, κάλεσε τους πολίτες να συμμετάσχουν στη σημερινή απεργιακή κινητοποίηση εναντίον της πολιτικής της κυβέρνησης» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ και προσθέτει:


«Είναι ομολογία αποτυχίας και ανικανότητας. Είναι μια ακόμη απόπειρα να εξαπατήσουν τους πολίτες. Πρώτα χρεώνουν, μετά διαδηλώνουν».

Πηγή: Το Βήμα