Σε 20 χρόνια κάθειρξη καταδικάστηκε ένας 39χρονος, που κατηγορείται πως βίασε και λήστεψε τρεις εκδιδόμενες γυναίκες, προσποιούμενος τον αστυνομικό.
Οι πράξεις, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, τελέστηκαν πέρσι τον Μάρτιο, στη Θεσσαλονίκη, έναν μόλις μήνα μετά την αποφυλάκισή του για φόνο που είχε διαπράξει, 11 χρόνια νωρίτερα, από κοινού με την τότε αρραβωνιαστικιά του, σε βάρος 58χρονου ψυχιάτρου, πρώην συντρόφου της συγκατηγορουμένης του.