Εγκαινιάστηκε σήμερα και παραδίδεται στους οδηγούς το πρώτο τμήμα του έργου “Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγυρου: Τμήμα Θέρμης-Γαλάτιστα”.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ντιέγκο Σάες-Παπαχρήστου
Τα πρώτα πέντε χιλιόμετρα από την νέα χάραξη συνολικά 12,5 χιλιόμετρων στον οδικό άξονα Θέρμης-Γαλάτιστα ολοκληρώθηκαν και παραδίδονται στους οδηγούς σχεδόν ένα χρόνο πριν από το χρονοδιάγραμμα και μόλις έναν χρόνο αφού ξεκίνησε το έργο.