Εκδήλωση για την ενίσχυση των εμβολιασμών κατά της Covid-19 πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ σε συνεργασία με τα υπουργεία Υγείας και Παιδείας και τις 13 Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων της Ελλάδας
Τη δυνατότητα της αυτοδιοίκησης να περάσει στις μικρές -και όχι μόνο- κοινωνίες το μήνυμα της αναγκαιότητας του εμβολιασμού του πληθυσμού κατά του covid-19, μέσα από τα δημοτικά της ιατρεία, τα ΚΑΠΗ και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι» υπογράμμισε ο αναπληρωτής καθηγητής Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μανώλης Σμυρνάκης, μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με τους εκπροσώπους των δήμων της Κεντρικής Μακεδονίας, για την ενίσχυση του εμβολιαστικού κινήματος.