Μιλώντας στον ΣΚΑΙ σημείωσε: «Βρισκόμαστε στην αξιολόγηση ενώπιον μιας πολιτικής αντιπαράθεσης με τα συντηρητικά κέντρα της Ευρώπης, ενώ το πρόγραμμα υπεραποδίδει».
Παράλληλα επιτέθηκε στη ΝΔ και τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας Β.Σόιμπλε:
«Να απαντήσει η ΝΔ εάν θα κάνει όσα λέει ο Σόιμπλε και άλλα τόσα» είπε, κατηγορώντας την Αξιωματική Αντιπολίτευση για ανακολουθία: «Τα πλεονάσματα του 4% τα οποία είχε υπογράψει η ΝΔ έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτά που λέει τώρα περί ανάγκης για μείωση πλεονασμάτων».
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής εξέφρασε την άποψη ότι η Ευρώπη πληρώνει το τίμημα της γερμανικής επιλογής που δεν θέλει να βάλει και τα δύο πόδια μέσα στην ΕΕ.
Πηγή: Το Βήμα



