espa pkm

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2026, 6:50:06 πμ
Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016 22:50

Πυρκαγιά σε εργοστάσιο στην Εθνική Οδό Θηβών - Αθηνών

Πυρκαγιά ξέσπασε λίγο πριν τις 19:00 το απόγευμα σε εργοστάσιο παραγωγής πάνελ στο 4ο χιλιόμετρο της Παλαιάς Εθνικής Οδού Θηβών - Αθηνών.

Το εργοστάσιο ήταν κλειστό την ώρα που ξέσπασε η φωτιά.


Στο σημείο έσπευσαν επτά οχήματα με 14 πυροσβέστες.

Το έργο της κατάσβεσης κρίνεται δύσκολο καθώς υπάρχουν εύφλεκτα υλικά στο εργοστάσιο.

Πηγή: Το Βήμα