«Προχωρούν αναίτια κατά την άποψή μας, σε στάση εργασίας, προκαλώντας προβλήματα στις μετακινήσεις των πολιτών. Η Διοίκηση απέδειξε πρόσφατα την έμπρακτη διάθεσή της να συνεργαστεί και με τα 8 σωματεία των εργαζομένων και δεν κατανοεί τη μεμονωμένη απόφαση ενός ολιγομελούς σωματείου, να πραγματοποιήσει στάση εργασίας» καταλήγει η ΣΤΑΣΥ στην ανακοίνωσή της.
Πηγή: Το Βήμα



