espa pkm

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, 5:12:27 μμ
Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2022 16:23

Θεσσαλονίκη: Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα (pics)

Λήξη συναγερμού στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Όπως διαβάσατε νωρίτερα εδώ, υπήρξε τηλεφώνημα για ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμούστο κέντρο της Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή της πλατείας Αριστοτέλους.

Η Αστυνομία έφτασε στο σημείο όσο πιο γρήγορα γινόταν έτσι ώστε να ελεγχθεί ο χώρος, ενώ εκκενώθηκαν και τα μαγαζιά της περιοχής.

Μετά τον απαραίτητο έλεγχο, διαπιστώθηκε πως δεν υπήρχε κάποια βόμβα και ότι επρόκειτο για φάρσα.

Αυτήν τη στιγμή μάλιστα, διεξάγεται κανονικά η κυκλοφορία στην οδό Μητροπόλεως.

Θεσσαλονίκη: Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα (pics)

Δείτε επίσης:Δ. Κούβελας: Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της Θεσσαλονίκης

  • «Αυτοματοποιημένο» οφσάιντ από την FIFA για το Παγκόσμιο Κύπελλο συλλόγων
  • Κορονοϊός: Διακόπηκε δίκη για τη δολοφονία 50χρονης γυναίκας, διότι η κατηγορούμενη κόρη της δεν είχε αρνητικό τεστ
  • Μ. Βαρβιτσιώτης: «Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την πολυσπερμία των διαθέσιμων πηγών»
  • Κορονοϊός: 24.308 κρούσματα, 103 θάνατοι, 563 διασωληνωμένοι
  • 12χρονος ορφάνεψε για δεύτερη φορά – Έχασε τους θετούς του γονείς από κορονοϊό

Πηγή: Politic.gr