espa pkm

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, 11:53:55 μμ
Παρασκευή, 06 Μαϊος 2022 08:57

Θεσσαλονίκη: Νέα απεργία στον ΟΑΣΘ την επόμενη εβδομάδα

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ θα συνεδριάσει περίπου στις 10 το πρωί, προκειμένου ώστε να αποφασιστεί νέα απεργιακή κινητοποίηση πιθανότατα την Πέμπτη 12 Μαΐου

Στη συνεδρίαση συζητηθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι  εργαζόμενοι, αλλά και τα αιτήματα που ζητούν από τη διοίκηση του Οργανισμού.

Οι εργαζόμενοι ζητούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, καλύτερες συνθήκες εργασίας, αύξηση μισθών, να μην τους περικοπούν τα επιδόματα και περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους.

Οι εργαζόμενοι ζητούν, επίσης, υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας

Δείτε επίσης:Απομακρύνθηκε η χειροβομβίδα που βρέθηκε στο Κορδελιό

  • Θεσσαλονίκη: Νέα απεργία στον ΟΑΣΘ την επόμενη εβδομάδα
  • Δείτε live την εξειδίκευση των μέτρων για τις μειώσεις στους λογαριασμούς
  • Oξεία ηπατίτιδα σε παιδιά: Πρώτο κρούσμα στον Παναμά
  • Ένατος δημοσιογράφος για φέτος δολοφονήθηκε στο Μεξικό
  • Στέφανος Κορκολής: Η δοκιμασία με την υγεία μου με έκανε να σκεφτώ να ζήσω το τώρα

Πηγή: Politic.gr