Ξεκαθάρισε ότι δεν διαφωνεί συνολικά με την ηγεσία του Ποταμιού, αντιθέτως συμφωνεί στην κοινωνική ανάγκη που το γέννησε.
Επισήμανε ωστόσο ότι το Ποτάμι θα πρέπει να συνεχίσει όσο είναι δυνατό αυτόνομο την πορεία του και για να το κάνει θα πρέπει να επανασυνδεθεί άμεσα με την κοινωνία, «ώστε να μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην επανασύσταση του κέντρου».
Πηγή: Το Βήμα


