Αρθρογραφία
Γάμος: Δυτικό μοντέλο ισότιμης κατανομής ευθυνών ή παραδοσιακό / συντηρητικό μοντέλο
Συντάκτης: Eidisis.grΓράφει η Ελισάβετ Μελετιάδου.
ΓΑΜΟΣ:ΔΥΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΙΣΟΤΙΜΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΕΥΘΥΝΩΝ (οικονομικών, φροντίδας παιδιών και οικιακών εργασιών) Η’ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ/ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ (όπου οι γυναίκες σύζυγοι είναι αμέτοχες στα οικονομικά αλλά αναλαμβάνουν εξολοκλήρου τις ευθύνες σπιτιού και ανατροφής των παιδιών και οι άντρες σύζυγοι «κουβαλητές» είναι οι μόνοι υπεύθυνοι στο να φέρνουν χρήµατα αλλά μένουν αμέτοχοι στη φροντίδα των παιδιών και στις οικιακές εργασίες).
Χρ. Σπίγκος προς Πέτρο Παππά: Γράμμα από ένα σύντροφο του 3%!
Συντάκτης: Eidisis.grΚύριε Διευθυντά της εφημερίδας «ΕΙΔΗΣΕΙΣ»,
Στο υπ’ αριθμ. 1626/11-9-2024 φύλλο της εγκρίτου εφημερίδας σας διάβασα με έκπληξη ρεπορτάζ σας, σύμφωνα με το οποίο φέρεται να δήλωσε ο αξιότιμος Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νομού Κιλκίς κ. Πέτρος Παππάς, ότι η σημερινή Κεντρική Επιτροπή των «λίγων» ανέτρεψε την απόφαση των πολλών.
Στέφανος Παραστατίδης: "Άδωνις Γεωργιάδης: Δημαγωγός"
Συντάκτης: Eidisis.grΣε μακρόσυρτο κείμενο στο twitter (σχ.1), ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μάς ενημερώνει για την επίσκεψή του στο νοσοκομείο Παπανικολάου και τη δημιουργία ειδικής κλινικής για την παραγωγή των εξειδικευμένων ανοσοθεραπειών.
Βέβαια, η βασική ευθύνη του Υπουργού δεν είναι να επαίρεται για το πώς επενδύονται τα ευρωπαϊκά κονδύλια καθώς η ουσιαστική αξιολόγηση γίνεται κυρίως με βάση τις εθνικές δαπάνες -το ταμείο ανάκαμψης δημιουργήθηκε εξαιτίας μίας συγκυρίας #πανδημια· η βασική ευθύνη του υπουργού είναι η συνολική λειτουργία του ΕΣΥ και εν προκειμένω του νοσοκομείου Παπανικολάου, όπου:
Αποτελέσματα Πανελληνίων στο καφενείο των παππούδων
Συντάκτης: Eidisis.grΣε μια μεγάλη παρέα παππούδων, απόμαχων της ζωής, καθημερινά σερβίρω το καφεδάκι και κάποιες φορές τα τσίπουρά τους. Το καθημερινό τους πρόγραμμα, δέκα το πρωί με δώδεκα το μεσημέρι, συζητήσεις πολλές και διάφορες, ώριμες, ήρεμες και ευγενικές, σπάνια σε υψηλότερο τόνο, όταν υπάρχει κάποια διαφωνία και ειδικά όταν «άλλα λέει η θειά μ΄ κι άλλα ακούν τ΄ αυτιά μ΄».
Γ. Αλίρης για τη φωτιά στη Γουμένισσα: Ο Δήμος Παιονίας να δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο
Συντάκτης: Eidisis.grΣτις 5 Σεπτεμβρίου, ημέρα Πέμπτη, γύρω στις 1:00 τα ξημερώματα, σημειώθηκε έκρηξη σε ισόγεια κατοικία στην Γουμένισσα, επί της Γεωργίου Καλβάκη, στην οικία Ζώρα Λεωνίδα του Αντωνίου και προκλήθηκε καταστροφική πυρκαγιά.
Την ώρα εκείνη η τετραμελής οικογένεια κοιμόταν. Προλάβανε και βγήκαν από το παράθυρο και ευτυχώς δεν είχε θύματα.
Γράφει ο Γιάννης Αλίρης.
Η αγωνία μιας ανεψιάς και η προτροπή της να γράψω κάτι για
τις φωτιές. Πλούσια η εμπειρία της, μου παραθέτει τι ισχύει σε άλλα κράτη. Υιοθετώ αβίαστα όλο το κείμενο.
Γράφει η Χρυσούλα Δημάδου-Βαπορίδου.
Συντ/χος νηπιαγωγός
Αμέριμνη προχωράω σε κεντρικό δρόμο της πόλης μας και ξαφνικά ακούω να με φωνάζουν από το απέναντι πεζοδρόμιο. Ήταν μια καλή παλιά μου φίλη που είχαμε καιρό να συναντηθούμε. Μετά τις πρώτες μας κουβέντες μου λέει:
Γράφει ο Χρήστος Σπίγκος.
Του Κώστα Κιλτίδη.
Στην σύγχρονη εποχή , των ανοικτών κοινωνιών και κρατών εντός ενώσεων και συμμαχιών, η έννοια της ασφάλειας των πολιτών, έχει πολυεπίπεδα και πολυπαραγοντικά γνωρίσματα. Το ανθρώπινο δικαίωμα της ζωής διευρύνεται ως έννοια πέραν των περιουσιακών στοιχείων. Η εργασία, η στέγη, η περίθαλψη και ακόμη η σίτιση , οδηγούν διαρκώς σε κατάσταση ανασφάλειας τον πολίτη, συμπαρασύροντας και την κοινωνία και την υπόσταση του κράτους. Το ανθρωπιστικό ιδεώδες του Ο.Η.Ε.(σίτιση, στέγαση,περίθαλψη), δεν συνιστά πλέον πρόκληση υποχρέωσης έναντι των λαθραίως εισερχομένων εντός της επικρατείας των κρατών.