Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024, 7:06:25 μμ
Τετάρτη, 11 Μαϊος 2022 17:48

Συμμετοχή του 2ου Πειραματικού Λυκείου Κιλκίς σε Διημερίδα για τη Μικρασιατική Καταστροφή με δυο ομάδες εργασίας

Το 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή συμμετείχε στη Μαθητική Διαδικτυακή Διημερίδα που διοργάνωσε το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ με τη συμμετοχή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και του ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας.

 

 Δύο ομάδες μαθητών και μαθητριών εργάστηκαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ερεύνησαν, αξιολόγησαν, συγκέντρωσαν και τέλος παρουσίασαν τις εργασίες τους στις 5 και 6 Μαΐου.

Η πρώτη ομάδα με επιβλέπουσα καθηγήτρια τη Φιλόλογο  κ. Σοφία Μεσίγκου εκπόνησε την εργασία με θέμα «Από τον Φ. Κόντογλου στον Γ. Σεφέρη: Οι επιδράσεις ανθρώπων της Τέχνης στον νεοελληνικό πολιτισμό». Εργάστηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τμήματος Α4: Μυλωνά Βένια – Ευθυμία, Νάκος Χαράλαμπος, Νακούλα Κυριακή – Μαρία, Παντελίδης Γεώργιος, Παντελίδου Ιφιγένεια, Παπαδόπουλος Ιωάννης, Παυλίδης Αλκιβιάδης, Πουρσανίδης Νέστορας, Ραΐφογλου Ρουσδή (Κωνσταντίνος), Ραμφίδης Χαράλαμπος, Σακισλίδης Θεόδωρος, Σαμοθρακίτης Ιωάννης, Στρατέλη Πολυχρονία, Τσάτση Ξανθίππη, Φασουλάκου Αλεξάνδρα – Χρυσή, Φουραντζής Κωνσταντίνος, Φυντανάκη Δήμητρα, Χατζηλίδης Γεώργιος, Ψάρρας Μιχαήλ.

Η δεύτερη ομάδα με επιβλέπουσα καθηγήτρια τη Φιλόλογο κ. Άννα Μπαδήλα εκπόνησε την εργασία με θεματικό άξονα «Η προκυμαία της Σμύρνης, κομβικό σημείο της οικονομικής , κοινωνικής και ιστορικής ζωής της Ελληνικής κοινότητας».

Εργάστηκαν οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης: Γαβριηλίδης Παναγιώτης, Γεωργαντά Ζωή, Γκιουλέκας Αγαθοκλής, Δελιτζάκη Αικατερίνη, Δούνα Μαρία, Κουτσουραδή Ζωή, Κραβαρίτου Χάιδω, Κωστελίδης Χρήστος, Κώστογλου Ελπίδα-Νίκη, Λαζαρίδου Θεοδώρα, Παντελίδης Ευστάθιος, Σαπρανίδου Ζωή -Μαγδαληνή, Σιανίδης Γιώργος, Ταραλίδης Κωνσταντίνος, Τριανταφυλλίδου Μαρία,Τσάτση Χριστίνα.  

Με τη συμμετοχή τους σε ένα  πανελλήνιο Δίκτυο Σχολείων οι μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες εργασίες οι οποίες ανέδειξαν με νεανική ματιά ποικίλες πτυχές της ιστορίας της Ιωνικής πολιτείας και να διοχετεύσουν δημιουργικά την ανάγκη τους για επικοινωνία. Συνειδητοποίησαν τη σημασία του παρελθόντος στην καλλιέργεια της ιστορικής συνείδησης, ως αναπόσπαστο κομμάτι της συνέχειας του Ελληνισμού και επαναπροσδιόρισαν τη σχέση τους με την ιστορία, ενδυναμώνοντας την ιστορική μνήμη.