Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος επέστρεψε στην έδρα της Αρχιεπισκοπής στη Νέα Υόρκη, μετά από ένα σημαντικό πνευματικό προσκύνημα στην Κωνσταντινούπολη, το ‘Αγιον Όρος και τη Θεσσαλονίκη, όπου συνόδευσε τους τελειόφοιτους της Θεολογικής Σχολής του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης.
Κατά την τελευταία ημέρα του προσκυνήματος, ο Αρχιεπίσκοπος ένιωσε αδιαθεσία και εισήχθη προληπτικά σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, όπου υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις και έλαβε την απαιτούμενη φροντίδα. Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής επέστρεψε σε άριστη υγεία.
Σε ανακοίνωσή της, η Αρχιεπισκοπή Αμερικής αναφέρει ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο για την πατρική του αγάπη και το προσωπικό του ενδιαφέρον, καθώς και προς τους αρχιερείς-μέλη της Επαρχιακής Συνόδου και όλους τους ιεράρχες της Αρχιεπισκοπής για τις ευχές και την υποστήριξή τους.
Επιπλέον, ο Αρχιεπίσκοπος ευχαρίστησε τον υπουργό Εθνικής Αμύνης, Νίκο Δένδια, και τον υπουργό Υγείας, ‘Αδωνι Γεωργιάδη, για το προσωπικό τους ενδιαφέρον, καθώς και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης για την εξαιρετική φροντίδα που του παρείχαν.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος δήλωσε: «Αναχώρησα από τα ιερά εδάφη με μια καρδιά γεμάτη ευγνωμοσύνη προς τον Θεό», προσθέτοντας ότι επιστρέφει στο αγαπημένο του ποίμνιο με ανανεωμένες δυνάμεις.



