«Θα αρχίσουμε εντατικά να φυτεύουμε δέντρα και να δημιουργούμε χώρους “πρασίνου”, δεν θέλουμε πουθενά ακάλυπτο χώρο», υπογράμμισε ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
Αναλυτικά όσα είπε ο νεοκλεγείς δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στην ΕΡΤ.