Με αίτημα την υλοποίηση ασφαλούς δικτύου ποδηλατοδρόμων πραγματοποιήθηκε για 15η χρονιά η Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία
Η δράση ξεκίνησε με body painting στα γρασίδια της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ και στη συνέχεια οι ποδηλάτες, γυμνοί και ντυμένοι, έκαναν πορεία σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης.