Το έργο περιλαμβάνει επέκταση του λιμένα, πλωτή προβλήτα και κτίριο διοίκησης.
Μια μεγάλη παρέμβαση που χρόνια ζητούσε η Αμμουλιανή μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, καθώς εντάχθηκε στο πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης, το έργο της αναβάθμισης του επιβατικού λιμανιού.