Μήνυση σε ινστιτούτο αισθητικής στη Θεσσαλονίκη για απάτη και πρόκληση σωματικής βλάβης, έκαναν δύο ηλικιωμένες γυναίκες.
Η μία από τις δύο καταγγέλλουσες, σύμφωνα με μήνυση που κατέθεσε, ανέφερε ότι υπέστη σοβαρές και επικίνδυνες δερματικές παθήσεις και ζημιώθηκε οικονομικά, καθώς ακολούθησε μία σειρά από θεραπείες που πείσθηκε ότι όφειλε να κάνει.