Ο ΟΑΣΘ απευθύνει έκκληση στους επιβάτες που έχουν υποβληθεί πρόστιμα για μη επικύρωση εισιτηρίων από το 2017 μέχρι και το 2021, προκειμένου να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους.
Επικοινωνεί τηλεφωνικά ο ΟΑΣΘ με παραβάτες και τους ενημερώνει για την ή τις οφειλές τους.