Τέσσερα κοντσέρτα του Wolfgang Amadeus Mozart για πιάνο επέλεξε να ερμηνεύσει η Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης σε δύο συναυλίες της, με πρωταγωνιστές καταξιωμένους και αγαπημένους σολίστες και μαέστρους.
Η 2η συναυλία θα πραγματοποιηθεί σε συμπαραγωγή με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, σήμερα Παρασκευή 8 Απριλίου και ώρα 21.00 στην αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης (κτίριο Μ2).